امروز 31 شهریور 1403

درباره پالت

پالت بستر جامع آنلاین برای عرضه مواد اولیه، مصالح، ابزار و یراق، عناصر و جزییات تکمیلی صنعت چوب، مبلمان و دکوراسیون از همه برندهای ایرانی و خارجی حاضر در بازار است. ایده اولیه پالت در آذرماه سال 1402 و با بررسی نیاز کارگاه‌های کوچک و بزرگ و تولیدکنندگان مبلمان و کابینت‌های خانه و آشپزخانه به مرجعی فراگیر، متنوع، روزآمد، در دسترس و معتمد برای اطلاع، مقایسه و خرید روکش‌های پی وی سی و چسب‌های وکیوم پدید آمد و تعمیم و توسعه مخاطبان و کاربران آن فراتر از ایده اولیه، سرفصل برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت است، به طوری که عرضه و ارایه طیف گسترده‌ای از مواد و مصالح اولیه و تکمیلی در همه گرایش‌های ساخت و تولید صنعت چوب، مبلمان و دکوراسیون را در گروه‌های هدف تأمین خود قرار خواهد داد. سرمایه‌گذاری روی این ایده از سوی چند فعال اقتصادی و بازرگانی با پشتوانه دو دهه تجربه مهندسی و بازرگانی در صنایع چوب و فناوری‌های مرتبط آغاز شد و با انتخاب رییس و اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل، همزمان با رویداد WOODEX-2024 در نمایشگاه بین‌المللی تهران فعالیت خود را آغاز کرد.

اعضای پالت

هدف پالت

تأمین پایدار مواد و مصالح اولیه و تکمیلی، عناصر، ابزار و یراق‌آلات ساخت و تولید در صنعت چوب، مبلمان، دکوراسیون خانه، آشپزخانه و محیط‌های اداری و عمومی با بهره‌گیری از ترکیب روش‌هایی روزآمد و جامع، تا از این راه همه مواد، ابزار و مصالح با بیشترین تنوع در هر جای ایران برای همه صنعتگران این حوزه با مزیت قیمتی در دسترس بوده، حق انتخاب ایجاد کرده و از پشتیبانی همیشگی برخوردار باشد.

چشم‌انداز پالت

پالت در پایان دهه 1400 بازاری اینترنتی است که با عضویت تولیدکنندگان ایرانی و خارجی حاضر در بازار، مرجع برتر جستجو، مقایسه، ایده‌یابی، خرید مطمئن، تحویل سریع و پشتیبانی فراگیر در زمینه مواد و مصالح اولیه و تکمیلی، عناصر، ابزار و یراق‌آلات ساخت و تولید در صنعت چوب، مبلمان، دکوراسیون خانه، آشپزخانه، محیط‌های اداری و عمومی خواهد بود.

ارزش‌ها در پالت

مسئولیت و تعهد:  کارکنان پالت در همه سطوح این شرکت در برابر همه اقدامات نسبت به تمامی مخاطبان و مشتریان متعهد و مسئول هستند.

دسترس‌پذیری: خدمات پالت همیشه و در همه جا با ساده‌ترین روش‌ها در دسترس مشتریان است.

نظم و شایستگی: کارکنان، محیط‌ها، محصولات و خدمات پالت همواره در منظم‌ترین و محترمانه‌ترین شکل فیزیکی، بصری و گفتاری بوده و در همه نقاط تماس پالت با مخاطبان، شایسته‌ترین شیوه‌ها به کار گرفته می‌شود.

شفافیت و راستی: پالت نیرومندترین ابزار برای خلق جایگاه مرجعیت در بازار را راستی و شفافیت در تولید محتوا، اطلاع‌رسانی، عملکرد فروش، دسترسی به خدمات و پاسخگویی و تعهد به وعده‌های خود و توقعات مخاطبان می‌داند و به آن پایبند است.

نمایه عمومی مخاطبان (مشتریان)

مخاطبان هدف با سطح‌بندی متنوع در پالت عبارتند از طراحان محصول، مدیران کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولید مصنوعات صفحه‌ای مبلمان و دکوراسیون خانه، آشپزخانه، فضاهای اداری و عمومی، اپراتور دستگاه‌ها و تجهیزات تولید مصنوعات چوب، مبلمان و کابینت، مدیران فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های مبلمان خانگی، اداری و کابینت آشپزخانه و البته استفاده‌کنندگان نهایی در خانه و دفاتر کار با خواسته‌هایی به شرح زیر:
دسترسی سریع و حداکثری به کالاهای مورد نیاز / بهره‌مندی از تنوع و حق انتخاب/ دستیابی آسان به اطلاعات دسته‌بندی شده بازار/ دریافت آموزش‌های عمومی و تخصصی / امکان دریافت مقایسه‌های کیفی و کمی کالاها / عضویت و جایگاه‌یابی مناسب کالا و خدمات در پلتفرم (ویژه تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان) / تعامل امن و آسان در خرید و پشتیبانی از فروشگاه اینترنتی.

جایگاه پالت در بازار

پالت کمک می‌کند تا مشتریان موجود و بالقوه در بازار که اکنون از پراکندگی مکانی عرضه کنندگان، ناپایداری و بی‌نظمی حضور کالا در بازار، بی‌ثباتی و نبود مرجعیت رسانه‌ای در زمینه قیمت‌ها و اتلاف زمان و انرژی در خریدهای حضوری رنج می‌برند با بهره‌مندی از امکانات فیزیکی، کارکنان منظم و متعهد و سامانه‌های اینترنتی و لجستیکی خود، جامعیت، شفافیت، تمرکز، پایداری و سرعت و صرفه‌جویی را در این بازار به مشتریان عرضه کند.

شخصیت پالت

پالت در مقام شخصیتِ مبتنی بر کهن الگویی، ترکیبی از مناطق KNOWLEDGE(70) وSERVICE(30) در چرخه ARCHETYPES را نمایندگی می کند و به این ترتیب می‌کوشد تا شخصیتی مطلع و دانا (70%) و خادم و پشتیبان (30%) را محقق سازد.

لحن پالت

پالت می‌کوشد تا برای بسط شخصیت خود لحنی ساده، به‌روز، دقیق و اطمینان‌بخش را به کار بگیرد و این لحن را در تمام نقاط تماس خود با مخاطب نهادینه و جاری سازد.

شعار پالت

“ایستاده برای آینده” و ” برای آینده بایست!” در فارسی دو برداشت از عنوان انگلیسی (STAND FOR THE FUTURE) ساخته شده برای تگ لاین پالت هستند. تصور ما این است که صورت امری آن مطلوب‌تر بوده و با برگردان جمله انگلیسی به فارسی نیز منطبق است. همچنین مفهوم فیزیکی پالت به عنوان ابزاری همواره ایستا برای ارایه محصول و خدمت در این شعار آشکار است:

برای آینده بِایست.

تماس با پالت

پالت در روزهای اداری از ساعت 09:00 تا 17:00 پاسخگوی شماست.

اطلاعات تماس

تلفن دفتر مرکزی:
تلفن همراه:
سبد خرید شما خالی است!
می توانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحه اصلی بروید.

به پالت خوش آمدید

برای ورود به پالت شماره همراه خود را وارد نمایید.

ورود و ثبت‌نام در پالت به منزله‌ پذیرفتن قوانین و مقررات و حریم خصوصی می باشد.